De Warmste Week 2024
Gepubliceerd op: 16 september 2024
Na onze succesvolle deelname aan de 1.000 km tegen Kanker lanceren we dit najaar onze actie ten voordele van De Warmste Week!
Arego vlamt mee tegen eenzaamheid!
Op 13 december 2024 organiseren we De Warmste Quiz mét afterparty! We ontvangen jullie graag in de parochiezaal van Lille vanaf 19u. Om 20u gaat onze quiz van start. Na de quiz gooien we met z'n allen de beentjes los op de beats van DJ's Hutsmann & Warrior!
Hou zeker ons Facebook-evenement in de gaten!
Nuttige informatie:
Waar: Parochiezaal Lille - Lille Dorp 26, 3910 Pelt
Wanneer: 13 december 2024
Start: 20u
Doors: 19u
Aantal personen per team: 5
Tafelkeuze:
Basis: €30
Vip-formule: €60 (inclusief tapasplank)
De opbrengst gaat integraal naar De Warmste Week en hun projecten!
Vrije gift welkom op BE46 7340 5691 2636.
Inschrijven kan via onderstaand formulier. Je inschrijving is pas definitief na betaling.
[contact-form-7 id="5525523" title="Inschrijvingsformulier"]
Vacature commercieel adviseur
Gepubliceerd op: 2 juli 2024
Word jij lid van team Arego?
Arego Pelt zoekt: Adviseur team commerce particulieren (M/V)
Samen met 2 gedreven collega’s stel je alles in het werk om onze particuliere klanten te ontzorgen: dit gaat van het beantwoorden van telefonische vragen over mails tot het ontvangen van klanten op kantoor. Je hebt veel afwisseling in je taken en je kan rekenen op een sterk team om te overleggen waar nodig.
Wat doe je concreet?
Luisteren en trachten de behoeften te detecteren door het stellen van de juiste vragen. Vervolgens bied je advies op maat en werk je hiervoor offertes en verzekeringspolissen uit.
Wat zijn jouw kwaliteiten?
Je houdt van sociale contacten met klanten en collega’s, bent positief ingesteld en weet van aanpakken. Je kijkt er naar uit om klanten wegwijs te maken in de digitale kanalen van KBC, zowel telefonisch als op kantoor.
Je kan je vinden in onze waarden en normen: www.aregoverzekeringen.be
Je hebt bij voorkeur enige ervaring en/of affiniteit met het verkopen van verzekeringsproducten aan particuliere klanten of je hebt studies gevolgd binnen het domein van bedrijfsmanagement of aanverwante. We houden zeker rekening met ervaring met klantencontacten in een andere omgeving.
Je bent administratief sterk: je registreert de genomen acties in onze computersystemen. De collega’s van team onthaal ondersteunen je bij het opvolgen van administratie.
Je wordt het 17de teamlid van Arego en krijgt er gratis en voor niks een doorgedreven opleiding van KBC en intern op de werkvloer bij.
Wat bieden wij jou?
Wij bieden een voltijdse betrekking met marktconform salaris en tal van extralegale voordelen.
Interesse?
Mail je motivatiebrief + CV naar an.buteneers@verz.kbc.be.
Hoe ziet onze procedure er uit? Na een kennismaking individueel en met het team volgt er een assessment waarna hopelijk een handtekening onder je contract met ons een feit is.
Arego aanwezig op de Kampeer Inspiratie Dagen van 16 en 17 maart
Gepubliceerd op: 15 maart 2024
Zorgeloos op reis met onze verzekeringsoplossingen.
Op zaterdag 16 en zondag 17 maart tussen 10 u en 17 u kan je terecht op de Kampeer Inspiratie Dagen van onze klant Depolim Motorhomes, Norbert Neeckxlaan 156 te Lommel.
Bezoek zeker ook onze stand en ontdek hoe wij jouw camperavonturen kunnen beschermen.
We kijken ernaar uit om je te verwelkomen en al je vragen te beantwoorden over het verzekeren van jouw reisavonturen.
Tot dan !
Team AREGO, je veilige reispartner
Klik op onderstaande link en ontdek onze verzekeringsoplossingen:
Mobilehome - Beurs Depolim
KBC Arego fietst tegen kanker
Gepubliceerd op: 9 februari 2024
We zetten onze beste fietsbeentjes voor en nemen deel aan de 1.000 km voor Kom op tegen Kanker! Hiermee willen we geld inzamelen voor broodnodig kankeronderzoek.
Vanuit gaststad Mechelen leggen onze sportieve collega's tijdens het Hemelvaartweekend 8 ritten van 125 km af. Op zaterdag 11 mei zal het peloton in Pelt en Peer passeren. Reden te meer om hen te komen aanmoedigen.
Koop een Aregiaantje: ambiance verzekerd!
Om het startbedrag in te zamelen hebben we ons eigen Aregiaantje gebrouwen. Het is een vriendelijk blond bier met een licht kruidige smaak. Rond en evenwichtig zoals onze Freddy!
Wil jij hem proeven? Aarzel dan niet om hem te bestellen en daarmee onze actie te steunen.
Prijs Aregiaantje:
Flesje 33 cl: € 4
Bak 33 cl: € 90
Fles 75 cl: € 12,50
De opbrengst ging integraal naar Kom op tegen Kanker. Bedankt voor jullie steun!
De Warmste Week 2023
Gepubliceerd op: 30 oktober 2023
Dit jaar zet ons team opnieuw de schouders onder een actie ten voordele van De Warmste Week en hun projecten.
Arego vlamt mee voor een veilige plek voor elke jongere en elk kind!
Maak je klaar om ‘KIEN’ te roepen en geweldige prijzen te winnen op onze kienavond! Noteer alvast vrijdag 8 december 2023 in je agenda. We onvangen jullie dan graag in Den Drossaerd.
Meer informatie via ons Facebook evenement!
Nuttige informatie:
Waar: Den Drossaerd - Parkstraat 21, 3900 Pelt
Wanneer: 8 december 2023
Start: 20u
Doors: 19u
Prijs kienkaarten:
Kleine kaart: €3
Middelgrote kaart: €7
Grote kaart: €12
Bij aankoop van een grote kaart krijg je gratis een kleine kaart extra.
Inschrijven niet meer mogelijk. Bedankt voor jullie steun!
Vrije gift welkom op BE46 7340 5691 2636.
De opbrengst gaat integraal naar De Warmste Week en hun projecten!
Ontdek hier de opbrengst van onze actie!
Dankjewel voor jullie steun!
[video width="1920" height="1080" mp4="https://aregoverzekeringen.be/wp-content/uploads/2023/10/Kienavond-filmpje-podium.mp4"][/video]
Vacature ingevuld
Gepubliceerd op: 28 februari 2023
Arego Pelt zoekt: Bediende administratieve ondersteuning (M/V)
Taken en functie:
Ben jij iemand die nauwkeurig werkt en met oog voor detail?
Haal je er voldoening uit om anderen te ondersteunen in administratieve afhandeling van documenten?
Houd je van sociale contacten met klanten en collega’s en kijk je er naar uit om klanten wegwijs te maken in de digitale kanalen van KBC zowel telefonisch als op kantoor?
Dan heten we je graag welkom bij Arego!
Profiel:
Wij zoeken een kandidaat die bij voorkeur een diploma bachelor Bedrijfsmanagement of Communicatie behaalde of reeds ervaring heeft in een kantooromgeving met klantencontacten. Je ondersteunt zaakvoerders en collega’s intern met administratie en je staat ook in voor onthaal van klanten. Je zorgt voor het beheer van klantgegevens in onze computersystemen en helpt klanten met vragen: telefonische vragen, mails beantwoorden, het aannemen en verwerken van documenten bij ons op kantoor, …
Aanbod:
Wij bieden een marktconforme verloning met maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering. We werken van maandag tot en met woensdag van 08u30 tot 12u30 en van 13u30 tot 17u, op donderdag tot 18u en op vrijdag tot 16u.
Wie zijn wij?
Bij Arego kom je terecht in een team van 15 personen waar iedereen houdt van een toffe sfeer en waar persoonlijke ontwikkeling prioritair is. Je kan rekenen op interne opleidingen en ondersteuning van je rechtstreekse collega’s met regelmatige overlegmomenten.
Arego verzekeringen is een zelfstandig KBC verzekeringsagentschap met vestigingen te Pelt en Linde-Peer met mensen die verder kijken dan hun eigen bureau en achter de schermen op zoek gaan naar oplossingen en voordelen voor de klant. Want onze klanten mogen wakker liggen van de leuke dingen.
Interesse?
Herken je jezelf in bovenstaande en wil je werken in een topteam dichtbij en filevrij?
Graag je motivatiebrief + cv per mail of schriftelijk:
Arego verzekeringen
t.a.v. An Buteneers
De Koel 10
3900 Pelt
an.buteneers@verz.kbc.be
Vacature ingevuld
Gepubliceerd op: 21 oktober 2022
Arego Pelt zoekt: Commercieel adviseur met ervaring (M/V)
Functie:
Ben jij iemand die er voldoening uithaalt een vertrouwensrelatie op te bouwen met je klanten?
Houd je ervan je te verdiepen in de behoeftes van de klant en de geschikte oplossingen voor hen uit te werken?
Ga je bovendien zelf graag op zoek naar nieuwe klanten via je netwerk of door het uitdiepen van het bestaande klantenbestand?
Communiceer je helder en ben je vertrouwd met het afhandelen van administratie omtrent klantendossiers?
Dan heten we je graag welkom bij Arego!
Profiel:
Wij zoeken een kandidaat die bij voorkeur een bachelordiploma behaalde in de richting Financiën- en verzekeringswezen en reeds ervaring heeft in de verkoop van verzekeringsproducten. Je volgt het verzekeringsdossier van je klant (particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen) op van begin tot einde. Je geeft advies waar mogelijk en je begeleidt onze klanten in het beheer van hun verzekeringsportefeuille.
Aanbod:
Wij bieden een marktconforme verloning met maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering. We werken op maandag, dinsdag en woensdag van 08u30-12u30 en van 13u30-17u, op donderdag tot 18u en op vrijdag tot 16u.
Bij Arego kom je terecht in een team van 15 personen waar iedereen houdt van een toffe sfeer en waar persoonlijke ontwikkeling prioritair is. Je kan rekenen op interne opleidingen en ondersteuning van je rechtstreekse collega’s met regelmatige overlegmomenten.
Wie zijn wij?
Arego verzekeringen is een zelfstandig KBC verzekeringsagentschap met vestigingen te Pelt en Linde-Peer met mensen die verder kijken dan hun eigen bureau en achter de schermen op zoek gaan naar oplossingen en voordelen voor de klant. Want onze klanten mogen wakker liggen van de leuke dingen.
Interesse?
Herken je jezelf in bovenstaande en wil je werken in een topteam dichtbij en filevrij?
Graag je motivatiebrief + cv per mail of schriftelijk:
Arego verzekeringen
t.a.v. An Buteneers
De Koel 10
3900 Pelt
an.buteneers@verz.kbc.be
De Warmste Week 2022
Gepubliceerd op: 20 oktober 2022
Naar jaarlijkse gewoonte zet ons team zich ook dit jaar weer in voor De Warmste Week. De afgelopen jaren zijn verschillende acties de revue gepasseerd. Denk maar aan:
Onze Arego Challenge in 2018 waarbij we met het hele team 500 kilometer zwommen, fietsten of wandelden in 5 uur tijd.
De afvalopruimactie in 2019 waarbij we meer dan 500 kg vuilnis opruimden.
In 2020 verkochten we heetgebakken bloemen ten voordele van de zorggebruikers van Sint-Oda.
Tijdens onze actie van 2021 richtten we zelfs onze eigen bloemenwinkel op.
Arego vlamt mee tegen kansarmoede!
Dit jaar hebben we gekozen voor een actieve challenge waaraan iedereen kan deelnemen. Op 11 december 2022 organiseren we de Arego Walk For Life.
We voorzien 3 wandelroutes van verschillende afstanden: een kinder- en buggytoegankelijke tocht van 3 km, een wandeltocht van 6 km en een doorwinterde tocht van 10 km. De routes vertrekken vanuit OC De Vranken in Pelt. Er wordt een tussenstop voorzien aan de verlichte brandtoren van de Kolis waar je een warm drankje kan nuttigen in een sfeervol decor. Aan het eind van de wandeling kan je in OC De Vranken genieten van een lekker drankje, een hotdog en (kinder)animatie. Voor elk wat wils dus!
Nuttige informatie:
Waar: OC De Vranken - Herent 122, 3910 Pelt
Wanneer: 11 december 2022
Vertrek: Tussen 12u30 en 14u30
Prijs: 5 euro voor het goede doel (vanaf 12 jaar)
Vrije gift welkom op BE46 7340 5691 2636.
De opbrengst gaat integraal naar De Warmste Week en hun projecten!
Ontdek hier de opbrengst van onze actie!
Dankjewel voor jullie steun!
[video width="1920" height="1080" mp4="https://aregoverzekeringen.be/wp-content/uploads/2022/10/0114-20221221_091852-arego_walk_for_life.mp4"][/video]
Vacature ingevuld
Gepubliceerd op: 16 augustus 2022
Arego Pelt zoekt: Bediende administratieve ondersteuning
Taken en functie:
Ben jij iemand die nauwkeurig werkt en met oog voor detail?
Haal je er voldoening uit om anderen te ondersteunen in administratieve afhandeling van documenten?
Houd je van sociale contacten met klanten en collega’s en kijk je er naar uit om klanten wegwijs te maken in de digitale kanalen van KBC zowel telefonisch als op kantoor?
Dan heten we je graag welkom bij Arego!
Profiel:
Wij zoeken een kandidaat die bij voorkeur een diploma bachelor Bedrijfsmanagement of Communicatie behaalde of reeds ervaring heeft in een kantooromgeving met klantencontacten. Je ondersteunt zaakvoerders en collega’s intern met administratie en je staat ook in voor onthaal van klanten. Je zorgt voor het beheer van klantgegevens in onze computersystemen en helpt klanten met vragen: telefonische vragen, mails beantwoorden, het aannemen en verwerken van documenten bij ons op kantoor, …
Aanbod:
Wij bieden een marktconforme verloning met maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering. We werken van maandag tot en met woensdag van 08u30 tot 12u30 en van 13u30 tot 17u, op donderdag tot 18u en op vrijdag tot 16u.
Wie zijn wij?
Bij Arego kom je terecht in een team van 15 personen waar iedereen houdt van een toffe sfeer en waar persoonlijke ontwikkeling prioritair is. Je kan rekenen op interne opleidingen en ondersteuning van je rechtstreekse collega’s met regelmatige overlegmomenten.
Arego verzekeringen is een zelfstandig KBC verzekeringsagentschap met vestigingen te Pelt en Linde-Peer met mensen die verder kijken dan hun eigen bureau en achter de schermen op zoek gaan naar oplossingen en voordelen voor de klant. Want onze klanten mogen wakker liggen van de leuke dingen.
Interesse?
Herken je jezelf in bovenstaande en wil je werken in een topteam dichtbij en filevrij?
Reageren voor 30/09/2022.
Graag je motivatiebrief + cv per mail of schriftelijk:
Arego verzekeringen
t.a.v. An Buteneers
De Koel 10
3900 Pelt
an.buteneers@verz.kbc.be
Vacature intern ingevuld
Gepubliceerd op: 6 juli 2022
Arego Pelt zoekt: Schadebeheerder (M/V)
Wie zijn wij?
Arego verzekeringen is een zelfstandig KBC verzekeringsagentschap met vestigingen te Pelt en Linde-Peer met mensen die verder kijken dan hun eigen bureau en achter de schermen op zoek gaan naar oplossingen en voordelen voor de klant. Want onze klanten mogen wakker liggen van de leuke dingen.
Functie:
Je bent verantwoordelijk voor uitvoering van schade-aangiftes in verzekeringsdossiers van klanten en zorgt voor het beheer en de verdere afhandeling van A tot Z. Je kan hiervoor rekenen op de ondersteuning van 3 ervaren collega’s en werkt nauw samen met de 3 verzekeringsagenten van ons kantoor. Daarnaast ga je bij klanten ter plaatse om dossiers waarvoor we bevoegdheid hebben zelf te regelen.
Taken:
Als adviseur schadebeheer begeleid je klanten bij de afhandeling van hun lopende schadedossiers.
Je werkt zelfstandig: je opent de dossiers, verzamelt de nodige informatie, houdt klanten op de hoogte van het verloop van hun dossier en legt contacten met KBC Verzekeringen en de experts. Uiteraard kun je altijd rekenen op de ondersteuning van je ervaren collega’s.
Je helpt klanten met al hun verzekeringsvragen over hun bestaande polissen met een passie voor het ontzorgen van de klant.
Jij bent van nature iemand die houdt van klantencontact, die graag in team werkt en probleemoplossend te werk gaat. Onze klanten rekenen op jouw zorg en expertise.
Profiel:
Kandidaat met ervaring in schadebeheer.
Gemotiveerde schoolverlater met minimaal bachelorsdiploma (bij voorkeur Financiën en Verzekeringswezen of Rechtspraktijk)
Master in de rechten
Skills:
Je bent vaardig in het gebruiken van MS Office en je bent bereid de interne computersystemen snel onder de knie te krijgen. Bij voorkeur heb je reeds ervaring met het uitvoeren van schade-aangiftes in computersystemen van verzekeringsmaatschappijen.
Je bent vlot in de omgang en klantgericht. Je durft zelf initiatief te nemen en je werkt resultaatgericht.
Je beheert je dossier nauwgezet en houdt zorgvuldig alle betrokkenen op de hoogte.
Je hebt interesse in de verzekeringswereld en bent leergierig. Je kunt goed samenwerken en stelt het teamresultaat voorop.
Aanbod:
Je komt terecht in een dynamisch kantoor in een competitieve arbeidsmarkt, bij een lokale werkgever in volle groei. Je krijgt een contract van onbepaalde duur en een mooi loonpakket met aantrekkelijke voordelen zoals hospitalisatie- en groepsverzekering. Je komt terecht in een gemotiveerd team dat staat te popelen om de samenwerking met jou aan te gaan.
We hebben veel aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling: van bij de start kun je rekenen op een basisopleiding en een degelijke ondersteuning op je werkplek. Je krijgt alle kansen om te groeien in je job.
Interesse?
Herken je jezelf in bovenstaande in wil je werken in een topteam dichtbij en filevrij?
Reageren voor 01/09/2022.
Graag je motivatiebrief + cv per mail of schriftelijk:
Arego verzekeringen
t.a.v. An Buteneers
De Koel 10
3900 Pelt
an.buteneers@verz.kbc.be
Verzekeringsvragen bij opvang van vluchtelingen
Gepubliceerd op: 24 maart 2022
De oorlog in Oekraïne laat niemand onberoerd. We hopen dat het conflict snel op een diplomatieke manier kan opgelost worden, maar zelfs dan zal er nog lang veel menselijk leed zijn. Hartverwarmend zijn de stromen van solidariteit die massaal op gang komen.
Vang jij Oekraïense vluchtelingen op en heb jij nog vragen over de dekking van je verzekeringen? Lees dan snel verder.
Je woning
Verblijven de vluchtelingen die je opvangt in de woning die je als hoofdverblijf of tweede verblijf gebruikt, dan zal je brandverzekering tussenkomen conform de bijzondere en algemene voorwaarden van je verzekering. Dit houdt in dat iedere onverwachtse beschadiging van de woning gedekt is, tenzij de schade veroorzaakt wordt door een uitgesloten gebeurtenis. Mocht een vluchteling schade veroorzaken aan je woning, zal deze niet teruggevorderd worden van de aansprakelijke.
Je voertuig
Wanneer je je wagen uitleent aan een vluchteling die bij je verblijft, zal zijn aansprakelijkheid verzekerd zijn via je autoverzekering op voorwaarde dat de bestuurder over een geldig rijbewijs beschikt. Een Oekraïens rijbewijs is geldig in België. Hierdoor zal je verzekering dekking verlenen voor zowel materiële (blikschade, schade aan gebouwen…) als lichamelijke schade (doden of gewonden) aan derden.
Je gezin
Wat de gezinspolis betreft zijn de vluchtelingen die je opvangt verzekerd als gasten. De aansprakelijkheid voor schade aan derden of andere gasten zal verzekerd zijn via je gezinspolis. De schade die een gast aan een gezinslid toebrengt, zal niet gedekt zijn via jouw verzekering. Om dit risico in te dekken, kan de vluchteling een eigen polis afsluiten voor zijn of haar gezin.
Heb je nog vragen?
Neem contact op met je Arego Adviseur.
Vacature ingevuld
Gepubliceerd op: 11 maart 2022
Arego Pelt zoekt: Administratief talent (M/V)
Functie:
Voor alle klanten die telefonisch of via mail contact opnemen of langskomen in het kantoor met allerhande vragen, ben jij samen met de andere Arego-adviseurs het eerste aanspreekpunt. Je blaast ze omver met je klantvriendelijke spirit en helpt hen uiterst vriendelijk verder.
Taken:
Onthaal: je begroet klanten op kantoor met de glimlach en helpt hen snel en efficiënt verder. Je staat klanten telefonisch te woord. Je vriendelijke aanpak zorgt voor gelukkige klanten die tevreden huiswaarts keren of het telefoongesprek beëindigen.
Mailbox: je beheert de Arego mailbox, onderhoudt contact met klanten via mail en stuurt mails door naar collega’s.
Klantgegevens: je registreert deze correct in onze computersystemen. Je controleert en vervolledigt ontbrekende klantgegevens m.b.v. de identiteitskaart en laat betreffende documenten ondertekenen door de klant.
Documenten en betalingen: je volgt binnenkomende documenten van klanten op en bezorgt ze aan de Arego dossierbeheerders. Je beantwoordt vragen van klanten over betalingen m.b.v. het interne computersysteem.
Ondersteunen van dienst schade: je neemt documenten aan, stuurt ze door en voert aangiftes uit.
Je hebt oog voor een nette kantooromgeving en geeft er een persoonlijke en creatieve toets aan.
Je bent dus een duizendpoot die houdt van klantencontact, je werkt graag in teamverband samen en je vervult administratieve taken met plezier.
Profiel:
Gemotiveerde schoolverlater of kandidaat met enkele jaren ervaring in een administratieve of administratief-boekhoudkundige functie. Affiniteit met verzekeringen is een pluspunt!
Skills:
Je herkent je in de missie van ons verzekeringskantoor, waarbij het ontzorgen van de klant voorop staat. Meer hierover vind je terug op onze website: www.aregoverzekeringen.be.
Je onderscheidt je door je betrokkenheid en commerciële feeling. Je hebt een open uitstraling en staat altijd klaar voor klanten en collega’s. Je past je communicatiestijl gemakkelijk aan en voelt je op je gemak bij particuliere en zakelijke klanten.
Je bent vaardig in het gebruiken van MS Office en je bent bereid de interne computersystemen snel onder de knie te krijgen.
Je bent gedreven, gemotiveerd en werkt nauwgezet met een passie voor administratieve opvolging.
Aanbod:
Je start in een werkregime van 80% met mogelijkheid tot uitbreiding naar een voltijdse functie. Arego biedt een mooi brutosalaris inclusief hospitalisatie- en groepsverzekering en je komt terecht in een gemotiveerd team dat staat te popelen om de samenwerking met jou aan te gaan.
Wie zijn wij?
Arego verzekeringen is een zelfstandig KBC verzekeringsagentschap met vestigingen te Pelt en Linde-Peer met mensen die verder kijken dan hun eigen bureau en achter de schermen op zoek gaan naar oplossingen en voordelen voor de klant. Want onze klanten mogen wakker liggen van de leuke dingen.
Interesse?
Herken je jezelf in bovenstaande en wil je werken in een topteam dichtbij en filevrij?
Reageer voor 15 april 2022.
Graag je motivatiebrief + cv per mail of schriftelijk:
Arego verzekeringen
t.a.v. An Buteneers
De Koel 10
3900 Pelt
an.buteneers@verz.kbc.be