Actueel nieuws van Arego

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen in de wereld van de verzekeringen. Ook zullen wij hier onze evenementen en andere berichten met je delen.

Vacature: Commercieel adviseur!
Gepubliceerd op: 21 oktober 2022
Arego Pelt zoekt: Commercieel adviseur (M/V) Functie: Ben jij iemand die er voldoening uithaalt een vertrouwensrelatie op te bouwen met je klanten? Houd je ervan je te verdiepen in de behoeftes van de klant en de geschikte oplossingen voor hen uit te werken? Ga je bovendien zelf graag op zoek naar nieuwe klanten via je netwerk of door het uitdiepen van het bestaande klantenbestand? Communiceer je helder en ben je vertrouwd met het afhandelen van administratie omtrent klantendossiers? Profiel: Wij zoeken een kandidaat die bij voorkeur een bachelordiploma behaalde in de richting Financiën- en verzekeringswezen of reeds ervaring heeft in de verkoop van verzekeringsproducten. Je volgt het verzekeringsdossier van je klant (particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen) op van begin tot einde. Je geeft advies waar mogelijk en je begeleidt onze klanten in het beheer van hun verzekeringsportefeuille. Aanbod: Wij bieden een marktconforme verloning met maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering. We werken op maandag, dinsdag en woensdag van 08u30-12u30 en van 13u30-17u, op donderdag tot 18u en op vrijdag tot 16u. Bij Arego kom je terecht in een team van 15 personen waar iedereen houdt van een toffe sfeer en waar persoonlijke ontwikkeling prioritair is. Je kan rekenen op interne opleidingen en ondersteuning van je rechtstreekse collega’s met regelmatige overlegmomenten. Wie zijn wij? Arego verzekeringen is een zelfstandig KBC verzekeringsagentschap met vestigingen te Pelt en Linde-Peer met mensen die verder kijken dan hun eigen bureau en achter de schermen op zoek gaan naar oplossingen en voordelen voor de klant. Want onze klanten mogen wakker liggen van de leuke dingen. Interesse? Herken je jezelf in bovenstaande en wil je werken in een topteam dichtbij en filevrij? Reageren kan tot en met 30 december 2022. Indiensttreding voorzien januari 2023. Graag je motivatiebrief + cv per mail of schriftelijk: Arego verzekeringen t.a.v. An Buteneers De Koel 10 3900 Pelt an.buteneers@verz.kbc.be
De Warmste Week 2022
Gepubliceerd op: 20 oktober 2022
Naar jaarlijkse gewoonte zet ons team zich ook dit jaar weer in voor De Warmste Week. De afgelopen jaren zijn verschillende acties de revue gepasseerd. Denk maar aan: Onze Arego Challenge in 2018 waarbij we met het hele team 500 kilometer zwommen, fietsten of wandelden in 5 uur tijd. De afvalopruimactie in 2019 waarbij we meer dan 500 kg vuilnis opruimden. In 2020 verkochten we heetgebakken bloemen ten voordele van de zorggebruikers van Sint-Oda. Tijdens onze actie van 2021 richtten we zelfs onze eigen bloemenwinkel op. Arego vlamt mee tegen kansarmoede! Dit jaar hebben we gekozen voor een actieve challenge waaraan iedereen kan deelnemen. Op 11 december 2022 organiseren we de Arego Walk For Life. We voorzien 3 wandelroutes van verschillende afstanden: een kinder- en buggytoegankelijke tocht van 3 km, een wandeltocht van 6 km en een doorwinterde tocht van 10 km. De routes vertrekken vanuit OC De Vranken in Pelt. Er wordt een tussenstop voorzien aan de verlichte brandtoren van de Kolis waar je een warm drankje kan nuttigen in een sfeervol decor. Aan het eind van de wandeling kan je in OC De Vranken genieten van een lekker drankje, een hotdog en (kinder)animatie. Voor elk wat wils dus! Nuttige informatie: Waar:                OC De Vranken - Herent 122, 3910 Pelt Wanneer:         11 december 2022 Vertrek:            Tussen 12u30 en 14u30 Prijs:                 5 euro voor het goede doel (vanaf 12 jaar) Vrije gift welkom op BE46 7340 5691 2636. De opbrengst gaat integraal naar De Warmste Week en hun projecten!
Vacature ingevuld
Gepubliceerd op: 16 augustus 2022
Arego Pelt zoekt: Bediende administratieve ondersteuning Taken en functie: Ben jij iemand die nauwkeurig werkt en met oog voor detail? Haal je er voldoening uit om anderen te ondersteunen in administratieve afhandeling van documenten? Houd je van sociale contacten met klanten en collega’s en kijk je er naar uit om klanten wegwijs te maken in de digitale kanalen van KBC zowel telefonisch als op kantoor? Dan heten we je graag welkom bij Arego! Profiel: Wij zoeken een kandidaat die bij voorkeur een diploma bachelor Bedrijfsmanagement of Communicatie behaalde of reeds ervaring heeft in een kantooromgeving met klantencontacten. Je ondersteunt zaakvoerders en collega’s intern met administratie en je staat ook in voor onthaal van klanten. Je zorgt voor het beheer van klantgegevens in onze computersystemen en helpt klanten met vragen: telefonische vragen, mails beantwoorden, het aannemen en verwerken van documenten bij ons op kantoor, … Aanbod: Wij bieden een marktconforme verloning met maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering. We werken van maandag tot en met woensdag van 08u30 tot 12u30 en van 13u30 tot 17u, op donderdag tot 18u en op vrijdag tot 16u. Wie zijn wij? Bij Arego kom je terecht in een team van 15 personen waar iedereen houdt van een toffe sfeer en waar persoonlijke ontwikkeling prioritair is. Je kan rekenen op interne opleidingen en ondersteuning van je rechtstreekse collega’s met regelmatige overlegmomenten. Arego verzekeringen is een zelfstandig KBC verzekeringsagentschap met vestigingen te Pelt en Linde-Peer met mensen die verder kijken dan hun eigen bureau en achter de schermen op zoek gaan naar oplossingen en voordelen voor de klant. Want onze klanten mogen wakker liggen van de leuke dingen. Interesse? Herken je jezelf in bovenstaande en wil je werken in een topteam dichtbij en filevrij? Reageren voor 30/09/2022. Graag je motivatiebrief + cv per mail of schriftelijk: Arego verzekeringen t.a.v. An Buteneers De Koel 10 3900 Pelt an.buteneers@verz.kbc.be
Vacature intern ingevuld
Gepubliceerd op: 6 juli 2022
Arego Pelt zoekt: Schadebeheerder (M/V) Wie zijn wij? Arego verzekeringen is een zelfstandig KBC verzekeringsagentschap met vestigingen te Pelt en Linde-Peer met mensen die verder kijken dan hun eigen bureau en achter de schermen op zoek gaan naar oplossingen en voordelen voor de klant. Want onze klanten mogen wakker liggen van de leuke dingen. Functie: Je bent verantwoordelijk voor uitvoering van schade-aangiftes in verzekeringsdossiers van klanten en zorgt voor het beheer en de verdere afhandeling van A tot Z. Je kan hiervoor rekenen op de ondersteuning van 3 ervaren collega’s en werkt nauw samen met de 3 verzekeringsagenten van ons kantoor. Daarnaast ga je bij klanten ter plaatse om dossiers waarvoor we bevoegdheid hebben zelf te regelen. Taken: Als adviseur schadebeheer begeleid je klanten bij de afhandeling van hun lopende schadedossiers. Je werkt zelfstandig: je opent de dossiers, verzamelt de nodige informatie, houdt klanten op de hoogte van het verloop van hun dossier en legt contacten met KBC Verzekeringen en de experts. Uiteraard kun je altijd rekenen op de ondersteuning van je ervaren collega’s. Je helpt klanten met al hun verzekeringsvragen over hun bestaande polissen met een passie voor het ontzorgen van de klant. Jij bent van nature iemand die houdt van klantencontact, die graag in team werkt en probleemoplossend te werk gaat. Onze klanten rekenen op jouw zorg en expertise. Profiel: Kandidaat met ervaring in schadebeheer. Gemotiveerde schoolverlater met minimaal bachelorsdiploma (bij voorkeur Financiën en Verzekeringswezen of Rechtspraktijk) Master in de rechten Skills:  Je bent vaardig in het gebruiken van MS Office en je bent bereid de interne computersystemen snel onder de knie te krijgen. Bij voorkeur heb je reeds ervaring met het uitvoeren van schade-aangiftes in computersystemen van verzekeringsmaatschappijen. Je bent vlot in de omgang en klantgericht. Je durft zelf initiatief te nemen en je werkt resultaatgericht. Je beheert je dossier nauwgezet en houdt zorgvuldig alle betrokkenen op de hoogte. Je hebt interesse in de verzekeringswereld en bent leergierig. Je kunt goed samenwerken en stelt het teamresultaat voorop. Aanbod: Je komt terecht in een dynamisch kantoor in een competitieve arbeidsmarkt, bij een lokale werkgever in volle groei. Je krijgt een contract van onbepaalde duur en een mooi loonpakket met aantrekkelijke voordelen zoals hospitalisatie- en groepsverzekering. Je komt terecht in een gemotiveerd team dat staat te popelen om de samenwerking met jou aan te gaan. We hebben veel aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling: van bij de start kun je rekenen op een basisopleiding en een degelijke ondersteuning op je werkplek. Je krijgt alle kansen om te groeien in je job. Interesse? Herken je jezelf in bovenstaande in wil je werken in een topteam dichtbij en filevrij? Reageren voor 01/09/2022. Graag je motivatiebrief + cv per mail of schriftelijk: Arego verzekeringen t.a.v. An Buteneers De Koel 10 3900 Pelt an.buteneers@verz.kbc.be
Verzekeringsvragen bij opvang van vluchtelingen
Gepubliceerd op: 24 maart 2022
De oorlog in Oekraïne laat niemand onberoerd. We hopen dat het conflict snel op een diplomatieke manier kan opgelost worden, maar zelfs dan zal er nog lang veel menselijk leed zijn. Hartverwarmend zijn de stromen van solidariteit die massaal op gang komen. Vang jij Oekraïense vluchtelingen op en heb jij nog vragen over de dekking van je verzekeringen? Lees dan snel verder. Je woning Verblijven de vluchtelingen die je opvangt in de woning die je als hoofdverblijf of tweede verblijf gebruikt, dan zal je brandverzekering tussenkomen conform de bijzondere en algemene voorwaarden van je verzekering. Dit houdt in dat iedere onverwachtse beschadiging van de woning gedekt is, tenzij de schade veroorzaakt wordt door een uitgesloten gebeurtenis. Mocht een vluchteling schade veroorzaken aan je woning, zal deze niet teruggevorderd worden van de aansprakelijke. Je voertuig Wanneer je je wagen uitleent aan een vluchteling die bij je verblijft, zal zijn aansprakelijkheid verzekerd zijn via je autoverzekering op voorwaarde dat de bestuurder over een geldig rijbewijs beschikt. Een Oekraïens rijbewijs is geldig in België. Hierdoor zal je verzekering dekking verlenen voor zowel materiële (blikschade, schade aan gebouwen…) als lichamelijke schade (doden of gewonden) aan derden. Je gezin Wat de gezinspolis betreft zijn de vluchtelingen die je opvangt verzekerd als gasten. De aansprakelijkheid voor schade aan derden of andere gasten zal verzekerd zijn via je gezinspolis. De schade die een gast aan een gezinslid toebrengt, zal niet gedekt zijn via jouw verzekering. Om dit risico in te dekken, kan de vluchteling een eigen polis afsluiten voor zijn of haar gezin. Heb je nog vragen? Neem contact op met je Arego Adviseur.
Vacature ingevuld
Gepubliceerd op: 11 maart 2022
Arego Pelt zoekt: Administratief talent (M/V) Functie: Voor alle klanten die telefonisch of via mail contact opnemen of langskomen in het kantoor met allerhande vragen, ben jij samen met de andere Arego-adviseurs het eerste aanspreekpunt. Je blaast ze omver met je klantvriendelijke spirit en helpt hen uiterst vriendelijk verder. Taken: Onthaal: je begroet klanten op kantoor met de glimlach en helpt hen snel en efficiënt verder. Je staat klanten telefonisch te woord. Je vriendelijke aanpak zorgt voor gelukkige klanten die tevreden huiswaarts keren of het telefoongesprek beëindigen. Mailbox: je beheert de Arego mailbox, onderhoudt contact met klanten via mail en stuurt mails door naar collega’s. Klantgegevens: je registreert deze correct in onze computersystemen. Je controleert en vervolledigt ontbrekende klantgegevens m.b.v. de identiteitskaart en laat betreffende documenten ondertekenen door de klant. Documenten en betalingen: je volgt binnenkomende documenten van klanten op en bezorgt ze aan de Arego dossierbeheerders. Je beantwoordt vragen van klanten over betalingen m.b.v. het interne computersysteem. Ondersteunen van dienst schade: je neemt documenten aan, stuurt ze door en voert aangiftes uit. Je hebt oog voor een nette kantooromgeving en geeft er een persoonlijke en creatieve toets aan. Je bent dus een duizendpoot die houdt van klantencontact, je werkt graag in teamverband samen en je vervult administratieve taken met plezier. Profiel: Gemotiveerde schoolverlater of kandidaat met enkele jaren ervaring in een administratieve of administratief-boekhoudkundige functie. Affiniteit met verzekeringen is een pluspunt! Skills: Je herkent je in de missie van ons verzekeringskantoor, waarbij het ontzorgen van de klant voorop staat. Meer hierover vind je terug op onze website: www.aregoverzekeringen.be. Je onderscheidt je door je betrokkenheid en commerciële feeling. Je hebt een open uitstraling en staat altijd klaar voor klanten en collega’s. Je past je communicatiestijl gemakkelijk aan en voelt je op je gemak bij particuliere en zakelijke klanten. Je bent vaardig in het gebruiken van MS Office en je bent bereid de interne computersystemen snel onder de knie te krijgen. Je bent gedreven,  gemotiveerd en werkt nauwgezet met een passie voor administratieve opvolging. Aanbod: Je start in een werkregime van 80% met mogelijkheid tot uitbreiding naar een voltijdse functie. Arego biedt een mooi brutosalaris inclusief hospitalisatie- en groepsverzekering en je komt terecht in een gemotiveerd team dat staat te popelen om de samenwerking met jou aan te gaan. Wie zijn wij? Arego verzekeringen is een zelfstandig KBC verzekeringsagentschap met vestigingen te Pelt en Linde-Peer met mensen die verder kijken dan hun eigen bureau en achter de schermen op zoek gaan naar oplossingen en voordelen voor de klant. Want onze klanten mogen wakker liggen van de leuke dingen. Interesse? Herken je jezelf in bovenstaande en wil je werken in een topteam dichtbij en filevrij? Reageer voor 15 april 2022. Graag je motivatiebrief + cv per mail of schriftelijk: Arego verzekeringen t.a.v. An Buteneers De Koel 10 3900 Pelt an.buteneers@verz.kbc.be
De Warmste Week 2021
Gepubliceerd op: 30 november 2021
Vanaf 8 december bouwen we onze kantoren om tot een heuse bloemenwinkel en verkopen we kerststerren ten voordele van de projecten van De Warmste Week. Je hebt de keuze uit 3 formaten en kan ze op voorhand bestellen. We willen er ook dit jaar weer iets moois van maken! Zeker omdat het centrale thema ons nauw aan het hart ligt. Want kunnen zijn wie je bent, dat verdient toch iedereen! Wist je trouwens dat Peltenaar Rian Snoeks een van de gezichten van De Warmste Week 2021 was? Hij gaat samen met KBC en het hele Arego-team de aftrap van de Arego-bloemenwinkel voor zijn rekening nemen. Mis het niet! Is een kerstster niks voor jou? Kom dan zeker even langs om een pin te kopen. Voor 3 euro per stuk zijn ze van jou. Nuttige informatie: Waar:                In onze kantoren in Pelt en Peer Wanneer:         Vanaf 8 december 2021 Vrije gift welkom op BE46 7340 5691 2636. De opbrengst gaat integraal naar De Warmste Week en hun projecten!   Bedankt voor je steun! Dankzij je steun zamelde de Arego-bloemenwinkel 2.115 euro in voor het goede doel!
Cyberverzekering voor ondernemers
Gepubliceerd op: 8 mei 2021
Wil je je onderneming beschermen tegen cybercriminelen of datalekken? Reken dan op onze cyberverzekering! We vergoeden de herstellingskosten en roepen de hulp in van experts zodat je snel weer aan de slag kunt na een cyberaanval. Wat is de Cyberverzekering? Het is een schadeverzekering die je onderneming beschermt tegen de gevolgen van hacking, datalekken en systeeminbraken. Zelfs als jij of je werknemers dit zelf hebben veroorzaakt. 1. Terugbetaling van de herstellingskosten We betalen de kosten terug die nodig zijn om de schade te herstellen. Denk bijvoorbeeld aan de kosten voor de herstelling van je netwerk bij hackerschade. Maar ook de betaling van administratieve boetes bij inbreuk op de privacywetgeving door een onoplettendheid van een medewerker of het verlies van geld op je rekening als je gehackt bent. 2. Bijstand bij een cyberaanval of datalek Dringend hulp nodig? Je kunt 24/7 terecht bij de Cyberverzekering Helpdesk, waar een team van experts voor je klaarstaat. We bellen je binnen de 2 uur terug met een voorstel om de schade te herstellen. In noodgevallen sturen we meteen een IT-expert op pad. Heb je nood een PR-expert of een juridisch adviseur als je bijvoorbeeld gegevens van klanten verliest of bij een inbreuk op de GDPR-wetgeving? Ook dan kun je op ons rekenen. 3. Gratis preventie voor een betere bescherming Experts nemen je onderneming onder de loep en geven advies over hoe je schade kunt voorkomen. De preventie bestaat uit een: Netwerkscan: IT-experts scannen je netwerk en duiden de zwakke schakels in je beveiliging aan GDPR-check: een advocatenkantoor onderzoekt hoe je omgaat met de gegevensbescherming van je klanten en doet aanbevelingen voor verbetering Communicatiecheck: een PR-bureau evalueert je crisiscommunicatieplan zodat je optimaal voorbereid bent bij een mogelijke cyberaanval 4. Vergoeding van bedrijfsschade (optioneel) Ben je inkomsten mislopen door een cyberaanval? Was je webshop bijvoorbeeld onbereikbaar of zijn je machines uitgevallen? Dan heb je dankzij deze optionele waarborg recht op een schadevergoeding. Waarom kiezen voor onze cyberverzekering van KBC? Snel terug aan de slag na een cyberaanval of een datalek Uitgebreid team van specialisten om schade te herstellen: IT-, PR-, en juridische experts Helpdesk 24/7 bereikbaar Interesse? Maak een afspraak met je Arego adviseur.  
De Warmste Week 2020
Gepubliceerd op: 10 december 2020
Met liefde gemaakt door Sint Oda, Met liefde gesteund door Arego, Met liefde kan jij een bloem bij ons kopen, Met liefde kan jij een bloem aan iemand geven! Heetgebakken bloemen ten voordele van Sint-Oda! De zorggebruikers van Sint-Oda zullen speciaal voor onze actie heetgebakken bloemen maken. Met onze bloemenactie willen we zo veel mogelijk mensen bedanken voor hun inzet in dit bijzondere jaar. Denk maar aan je broers of zussen, ouders, schoonouders, vrienden, kennissen, collega's,... Ieder van ons kent wel iemand die een bloempje verdient! Kom dus zeker vanaf 21 december bij ons langs om je bloem te kopen en de zorggebruikers van Sint-Oda te steunen. Nuttige informatie: Waar:                In onze kantoren in Pelt en Peer Wanneer:         Vanaf 21 december 2020 Vrije gift welkom op BE46 7340 5691 2636. De opbrengst gaat integraal naar de zorggebruikers van Sint-Oda!   Bedankt voor je steun! 1.400 keer bedankt voor de steun! Samen met jullie kunnen we de zorggebruikers van Sint-Oda 1.400 euro overhandigen door onze bloemenverkoop.
Vacature ingevuld
Gepubliceerd op: 29 oktober 2020
Arego Pelt zoekt: Administratief talent (M/V) Functie: Je bent samen met de andere Arego-adviseurs het eerste aanspreekpunt voor alle klanten die telefonisch of via mail contact opnemen of langskomen in het kantoor met allerhande vragen. Je helpt hen uiterst vriendelijk verder en blaast ze omver met je klantvriendelijke spirit. Taken: Onthaal en telefonisch contact met klanten: je zorgt dat klanten meteen begroet worden met een glimlach en helpt ze snel en efficiënt verder. Je vriendelijke aanpak zorgt voor gelukkige klanten die tevreden huiswaarts keren of het telefoongesprek beëindigen. Het correct registreren van klantgegevens: m.b.v. de identiteitskaart controleer en vervolledig je ontbrekende klantgegevens in onze computersystemen en laat je documenten m.b.t. deze gegevens ondertekenen door de klant. Beheer van de Arego mailbox: je onderhoudt contact met de klanten via mail en stuurt mails door naar de collega’s. Opvolgen van binnenkomende documenten en betalingen: je bezorgt allerlei formulieren van klanten aan de Arego dossierbeheerders. Bij vragen over betalingen van klanten check je of deze correct zijn binnengekomen via het interne computersysteem. Ondersteunen van dienst schade: dit kan gaan van het aannemen en doorsturen van documenten tot het uitvoeren van aangiftes. Je bent dus een duizendpoot die houdt van klantencontact, graag in team werkt en je vervult graag administratieve taken. Profiel: Gemotiveerde schoolverlater of kandidaat met enkele jaren ervaring in een administratieve of administratief-boekhoudkundige functie in een kantooromgeving. Affiniteit met verzekeringen is een pluspunt! Skills: Je bent gedreven,  gemotiveerd en werkt nauwgezet met een passie voor administratieve opvolging. Je herkent je in de visie van ons verzekeringskantoor Arego waarbij het ontzorgen van de klant voorop staat. Meer hierover vind je terug op onze website: www.aregoverzekeringen.be. Je bent vaardig in het gebruiken van MS Office en je bent bereid de interne computersystemen snel onder de knie te krijgen. Je onderscheidt je door je betrokkenheid en commerciële feeling. Je hebt een open uitstraling en staat altijd klaar voor klanten en collega’s. Je past je communicatiestijl gemakkelijk aan en voelt je op je gemak bij particuliere en zakelijke klanten. Aanbod: Voltijdse functie met een mooi brutosalaris, inclusief hospitalisatie- en groepsverzekering en je komt terecht in een gemotiveerd team dat staat te popelen om de samenwerking met jou aan te gaan. Wie zijn wij? Arego verzekeringen is een zelfstandig KBC verzekeringsagentschap met vestigingen te Pelt en Linde-Peer met mensen die verder kijken dan hun eigen bureau en achter de schermen op zoek gaan naar oplossingen en voordelen voor de klant. Betrouwbaarheid en het ontzorgen van onze klanten staan daarbij voorop. Interesse? Herken je jezelf in bovenstaande in wil je werken in een topteam dichtbij en filevrij? Reageren voor 1 december 2020. Graag je motivatiebrief + cv per mail of schriftelijk: Arego verzekeringen t.a.v. An Buteneers De Koel 10 3900 Pelt an.buteneers@verz.kbc.be
Coronacrisis
Gepubliceerd op: 13 april 2020
Ook voor ons primeert de gezondheid en de veiligheid van iedereen. Wat betekent dat voor jou? Onze kantoren zijn sinds 18 maart enkel in uitzonderlijke gevallen, wanneer service op afstand niet mogelijk is, beperkt toegankelijk. Ook nu staat Arego voor je klaar. Zo bereik je ons: 011 46 20 20 arego@kbc.be FAQ CORONA (klik hiervoor op onderstaande link): Heb je als ondernemer vragen over betalingsuitstel van je verzekeringen?  Heb je als particulier vragen over betalingsuitstel van je verzekeringen?  Op welke manier je ons ook contacteert, we zorgen voor een oplossing!
De Warmste Week 2019
Gepubliceerd op: 30 september 2019
De Warmste Week komt er binnenkort weer aan. Ook dit jaar wagen we ons weer aan een grote uitdaging. Op zaterdag 12 oktober zal ons team de straten van Pelt schoon maken. Ons doel: 500 kg afval opruimen! We kozen Daidalos vzw als goed doel voor onze actie. Zij ondersteunen gezinnen in de dagelijkse opvoeding. Ze houden hierbij rekening met de mogelijkheden van ieder gezinslid, de omgeving,... De hulpverleningsvormen sluiten aan op de huidige samenlevingsnoden. Bijdrage welkom op BE46 7340 5691 2636. De opbrengst gaat integraal naar Daidalos vzw! Bedankt voor je steun! In totaal werd er 670 kg afval opgeruimd!

Blijf op de hoogte! Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!