Cyberverzekering voor ondernemers

Wil je je onderneming beschermen tegen cybercriminelen of datalekken? Reken dan op onze cyberverzekering! We vergoeden de herstellingskosten en roepen de hulp in van experts zodat je snel weer aan de slag kunt na een cyberaanval.

Wat is de Cyberverzekering?

Het is een schadeverzekering die je onderneming beschermt tegen de gevolgen van hacking, datalekken en systeeminbraken. Zelfs als jij of je werknemers dit zelf hebben veroorzaakt.

1. Terugbetaling van de herstellingskosten

We betalen de kosten terug die nodig zijn om de schade te herstellen. Denk bijvoorbeeld aan de kosten voor de herstelling van je netwerk bij hackerschade. Maar ook de betaling van administratieve boetes bij inbreuk op de privacywetgeving door een onoplettendheid van een medewerker of het verlies van geld op je rekening als je gehackt bent.

2. Bijstand bij een cyberaanval of datalek

Dringend hulp nodig? Je kunt 24/7 terecht bij de Cyberverzekering Helpdesk, waar een team van experts voor je klaarstaat. We bellen je binnen de 2 uur terug met een voorstel om de schade te herstellen. In noodgevallen sturen we meteen een IT-expert op pad. Heb je nood een PR-expert of een juridisch adviseur als je bijvoorbeeld gegevens van klanten verliest of bij een inbreuk op de GDPR-wetgeving? Ook dan kun je op ons rekenen.

3. Gratis preventie voor een betere bescherming

Experts nemen je onderneming onder de loep en geven advies over hoe je schade kunt voorkomen. De preventie bestaat uit een:

  • Netwerkscan: IT-experts scannen je netwerk en duiden de zwakke schakels in je beveiliging aan
  • GDPR-check: een advocatenkantoor onderzoekt hoe je omgaat met de gegevensbescherming van je klanten en doet aanbevelingen voor verbetering
  • Communicatiecheck: een PR-bureau evalueert je crisiscommunicatieplan zodat je optimaal voorbereid bent bij een mogelijke cyberaanval

4. Vergoeding van bedrijfsschade (optioneel)

Ben je inkomsten mislopen door een cyberaanval? Was je webshop bijvoorbeeld onbereikbaar of zijn je machines uitgevallen? Dan heb je dankzij deze optionele waarborg recht op een schadevergoeding.

Waarom kiezen voor onze cyberverzekering van KBC?

  • Snel terug aan de slag na een cyberaanval of een datalek
  • Uitgebreid team van specialisten om schade te herstellen: IT-, PR-, en juridische experts
  • Helpdesk 24/7 bereikbaar

Interesse?

Maak een afspraak met je Arego adviseur.

 

Deel dit bericht

Vacature!
Gepubliceerd op: 16 augustus 2022
Arego Pelt zoekt: Bediende administratieve ondersteuning Taken en functie: Ben jij iemand die nauwkeurig werkt en met oog voor detail? Haal je er voldoening uit om anderen te ondersteunen in administratieve afhandeling van documenten? Houd je van sociale contacten met klanten en collega’s en kijk je er naar uit om klanten wegwijs te maken in de digitale kanalen van KBC zowel telefonisch als op kantoor? Dan heten we je graag welkom bij Arego! Profiel: Wij zoeken een kandidaat die bij voorkeur een diploma bachelor Bedrijfsmanagement of Communicatie behaalde of reeds ervaring heeft in een kantooromgeving met klantencontacten. Je ondersteunt zaakvoerders en collega’s intern met administratie en je staat ook in voor onthaal van klanten. Je zorgt voor het beheer van klantgegevens in onze computersystemen en helpt klanten met vragen: telefonische vragen, mails beantwoorden, het aannemen en verwerken van documenten bij ons op kantoor, … Aanbod: Wij bieden een marktconforme verloning met maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering. We werken van maandag tot en met woensdag van 08u30 tot 12u30 en van 13u30 tot 17u, op donderdag tot 18u en op vrijdag tot 16u. Wie zijn wij? Bij Arego kom je terecht in een team van 15 personen waar iedereen houdt van een toffe sfeer en waar persoonlijke ontwikkeling prioritair is. Je kan rekenen op interne opleidingen en ondersteuning van je rechtstreekse collega’s met regelmatige overlegmomenten. Arego verzekeringen is een zelfstandig KBC verzekeringsagentschap met vestigingen te Pelt en Linde-Peer met mensen die verder kijken dan hun eigen bureau en achter de schermen op zoek gaan naar oplossingen en voordelen voor de klant. Want onze klanten mogen wakker liggen van de leuke dingen. Interesse? Herken je jezelf in bovenstaande en wil je werken in een topteam dichtbij en filevrij? Reageren voor 30/09/2022. Graag je motivatiebrief + cv per mail of schriftelijk: Arego verzekeringen t.a.v. An Buteneers De Koel 10 3900 Pelt an.buteneers@verz.kbc.be
Vacature schadebeheerder!
Gepubliceerd op: 6 juli 2022
Arego Pelt zoekt: Schadebeheerder (M/V) Wie zijn wij? Arego verzekeringen is een zelfstandig KBC verzekeringsagentschap met vestigingen te Pelt en Linde-Peer met mensen die verder kijken dan hun eigen bureau en achter de schermen op zoek gaan naar oplossingen en voordelen voor de klant. Want onze klanten mogen wakker liggen van de leuke dingen. Functie: Je bent verantwoordelijk voor uitvoering van schade-aangiftes in verzekeringsdossiers van klanten en zorgt voor het beheer en de verdere afhandeling van A tot Z. Je kan hiervoor rekenen op de ondersteuning van 3 ervaren collega’s en werkt nauw samen met de 3 verzekeringsagenten van ons kantoor. Daarnaast ga je bij klanten ter plaatse om dossiers waarvoor we bevoegdheid hebben zelf te regelen. Taken: Als adviseur schadebeheer begeleid je klanten bij de afhandeling van hun lopende schadedossiers. Je werkt zelfstandig: je opent de dossiers, verzamelt de nodige informatie, houdt klanten op de hoogte van het verloop van hun dossier en legt contacten met KBC Verzekeringen en de experts. Uiteraard kun je altijd rekenen op de ondersteuning van je ervaren collega’s. Je helpt klanten met al hun verzekeringsvragen over hun bestaande polissen met een passie voor het ontzorgen van de klant. Jij bent van nature iemand die houdt van klantencontact, die graag in team werkt en probleemoplossend te werk gaat. Onze klanten rekenen op jouw zorg en expertise. Profiel: Kandidaat met ervaring in schadebeheer. Gemotiveerde schoolverlater met minimaal bachelorsdiploma (bij voorkeur Financiën en Verzekeringswezen of Rechtspraktijk) Master in de rechten Skills:  Je bent vaardig in het gebruiken van MS Office en je bent bereid de interne computersystemen snel onder de knie te krijgen. Bij voorkeur heb je reeds ervaring met het uitvoeren van schade-aangiftes in computersystemen van verzekeringsmaatschappijen. Je bent vlot in de omgang en klantgericht. Je durft zelf initiatief te nemen en je werkt resultaatgericht. Je beheert je dossier nauwgezet en houdt zorgvuldig alle betrokkenen op de hoogte. Je hebt interesse in de verzekeringswereld en bent leergierig. Je kunt goed samenwerken en stelt het teamresultaat voorop. Aanbod: Je komt terecht in een dynamisch kantoor in een competitieve arbeidsmarkt, bij een lokale werkgever in volle groei. Je krijgt een contract van onbepaalde duur en een mooi loonpakket met aantrekkelijke voordelen zoals hospitalisatie- en groepsverzekering. Je komt terecht in een gemotiveerd team dat staat te popelen om de samenwerking met jou aan te gaan. We hebben veel aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling: van bij de start kun je rekenen op een basisopleiding en een degelijke ondersteuning op je werkplek. Je krijgt alle kansen om te groeien in je job. Interesse? Herken je jezelf in bovenstaande in wil je werken in een topteam dichtbij en filevrij? Reageren voor 01/09/2022. Graag je motivatiebrief + cv per mail of schriftelijk: Arego verzekeringen t.a.v. An Buteneers De Koel 10 3900 Pelt an.buteneers@verz.kbc.be

Blijf op de hoogte! Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!