SEKURA SESSIE: 10-jarige aansprakelijkheid

Vanaf 1 juli 2018 is een verzekering tienjarige aansprakelijkheid verplicht voor alle bouwactoren. Dit was eerder al een verplichting voor de architecten. Met de Wet Peeters wordt de verzekeringsplicht nu ook uitgebreid naar de andere bouwactoren: aannemers, studiebureaus, stabiliteitsingenieurs,…

De verzekering is verplicht voor woningbouw (huizen en appartementen), zowel voor nieuwbouw als renovaties, waarbij de tussenkomst van een architect en het verkrijgen van een stedenbouwkundige vergunning nodig is. De aansprakelijkheid van de bouwactoren kan tien jaar lang na de aanvaarding van de werken worden ingeroepen voor fouten die de stabiliteit van het gebouw of van de belangrijkste delen ervan in gevaar brengen.

SEKURA INFO SESSIE

Op 17 en 24 mei houden we samen met advocaat Kim Verachtert van Advocatenkantoor Verachtert & Haex, gespecialiseerd in bouwdossiers, voor onze klanten actief in de bouwsector een infoavond over de Wet Peeters, die vanaf 1 juli een verzekeringsplicht oplegt aan de actoren van de bouw in het kader van de 10-jarige aansprakelijkheid.

Agenda

19 u 30: Start met een hapje en een drankje

20 u 00: Start SEKURA+ SESSIE – 10-jarige aansprakelijkheid

21 u 30: Afsluitende receptie

Waar

Verzekeringen SEKURA, De Koel 109, 3900 Overpelt.

 

Voor meer informatie, neem contact op met SEKURA Verzekeringen op 011 46 20 20.

 

 

Deel dit bericht

Vacature!
Gepubliceerd op: 29 oktober 2020
Arego Pelt zoekt: Administratief talent (M/V) Functie: Je bent samen met de andere Arego-adviseurs het eerste aanspreekpunt voor alle klanten die telefonisch of via mail contact opnemen of langskomen in het kantoor met allerhande vragen. Je helpt hen uiterst vriendelijk verder en blaast ze omver met je klantvriendelijke spirit. Taken: Onthaal en telefonisch contact met klanten: je zorgt dat klanten meteen begroet worden met een glimlach en helpt ze snel en efficiënt verder. Je vriendelijke aanpak zorgt voor gelukkige klanten die tevreden huiswaarts keren of het telefoongesprek beëindigen. Het correct registreren van klantgegevens: m.b.v. de identiteitskaart controleer en vervolledig je ontbrekende klantgegevens in onze computersystemen en laat je documenten m.b.t. deze gegevens ondertekenen door de klant. Beheer van de Arego mailbox: je onderhoudt contact met de klanten via mail en stuurt mails door naar de collega’s. Opvolgen van binnenkomende documenten en betalingen: je bezorgt allerlei formulieren van klanten aan de Arego dossierbeheerders. Bij vragen over betalingen van klanten check je of deze correct zijn binnengekomen via het interne computersysteem. Ondersteunen van dienst schade: dit kan gaan van het aannemen en doorsturen van documenten tot het uitvoeren van aangiftes. Je bent dus een duizendpoot die houdt van klantencontact, graag in team werkt en je vervult graag administratieve taken. Profiel: Gemotiveerde schoolverlater of kandidaat met enkele jaren ervaring in een administratieve of administratief-boekhoudkundige functie in een kantooromgeving. Affiniteit met verzekeringen is een pluspunt! Skills: Je bent gedreven,  gemotiveerd en werkt nauwgezet met een passie voor administratieve opvolging. Je herkent je in de visie van ons verzekeringskantoor Arego waarbij het ontzorgen van de klant voorop staat. Meer hierover vind je terug op onze website: www.aregoverzekeringen.be. Je bent vaardig in het gebruiken van MS Office en je bent bereid de interne computersystemen snel onder de knie te krijgen. Je onderscheidt je door je betrokkenheid en commerciële feeling. Je hebt een open uitstraling en staat altijd klaar voor klanten en collega’s. Je past je communicatiestijl gemakkelijk aan en voelt je op je gemak bij particuliere en zakelijke klanten. Aanbod: Voltijdse functie met een mooi brutosalaris, inclusief hospitalisatie- en groepsverzekering en je komt terecht in een gemotiveerd team dat staat te popelen om de samenwerking met jou aan te gaan. Wie zijn wij? Arego verzekeringen is een zelfstandig KBC verzekeringsagentschap met vestigingen te Pelt en Linde-Peer met mensen die verder kijken dan hun eigen bureau en achter de schermen op zoek gaan naar oplossingen en voordelen voor de klant. Betrouwbaarheid en het ontzorgen van onze klanten staan daarbij voorop. Interesse? Herken je jezelf in bovenstaande in wil je werken in een topteam dichtbij en filevrij? Reageren voor 1 december 2020. Graag je motivatiebrief + cv per mail of schriftelijk: Arego verzekeringen t.a.v. An Buteneers De Koel 10 3900 Pelt an.buteneers@verz.kbc.be
Coronacrisis
Gepubliceerd op: 13 april 2020
Ook voor ons primeert de gezondheid en de veiligheid van iedereen. Wat betekent dat voor jou? Onze kantoren zijn sinds 18 maart enkel in uitzonderlijke gevallen, wanneer service op afstand niet mogelijk is, beperkt toegankelijk. Ook nu staat Arego voor je klaar. Zo bereik je ons: 011 46 20 20 arego@kbc.be FAQ CORONA (klik hiervoor op onderstaande link): Heb je als ondernemer vragen over betalingsuitstel van je verzekeringen?  Heb je als particulier vragen over betalingsuitstel van je verzekeringen?  Op welke manier je ons ook contacteert, we zorgen voor een oplossing!

Blijf op de hoogte! Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!