SEKURA SESSIE: 10-jarige aansprakelijkheid

Vanaf 1 juli 2018 is een verzekering tienjarige aansprakelijkheid verplicht voor alle bouwactoren. Dit was eerder al een verplichting voor de architecten. Met de Wet Peeters wordt de verzekeringsplicht nu ook uitgebreid naar de andere bouwactoren: aannemers, studiebureaus, stabiliteitsingenieurs,…

De verzekering is verplicht voor woningbouw (huizen en appartementen), zowel voor nieuwbouw als renovaties, waarbij de tussenkomst van een architect en het verkrijgen van een stedenbouwkundige vergunning nodig is. De aansprakelijkheid van de bouwactoren kan tien jaar lang na de aanvaarding van de werken worden ingeroepen voor fouten die de stabiliteit van het gebouw of van de belangrijkste delen ervan in gevaar brengen.

SEKURA INFO SESSIE

Op 17 en 24 mei houden we samen met advocaat Kim Verachtert van Advocatenkantoor Verachtert & Haex, gespecialiseerd in bouwdossiers, voor onze klanten actief in de bouwsector een infoavond over de Wet Peeters, die vanaf 1 juli een verzekeringsplicht oplegt aan de actoren van de bouw in het kader van de 10-jarige aansprakelijkheid.

Agenda

19 u 30: Start met een hapje en een drankje

20 u 00: Start SEKURA+ SESSIE – 10-jarige aansprakelijkheid

21 u 30: Afsluitende receptie

Waar

Verzekeringen SEKURA, De Koel 109, 3900 Overpelt.

 

Voor meer informatie, neem contact op met SEKURA Verzekeringen op 011 46 20 20.

 

 

Deel dit bericht

Vacature ingevuld
Gepubliceerd op: 28 februari 2023
Arego Pelt zoekt: Bediende administratieve ondersteuning (M/V) Taken en functie: Ben jij iemand die nauwkeurig werkt en met oog voor detail? Haal je er voldoening uit om anderen te ondersteunen in administratieve afhandeling van documenten? Houd je van sociale contacten met klanten en collega’s en kijk je er naar uit om klanten wegwijs te maken in de digitale kanalen van KBC zowel telefonisch als op kantoor? Dan heten we je graag welkom bij Arego! Profiel: Wij zoeken een kandidaat die bij voorkeur een diploma bachelor Bedrijfsmanagement of Communicatie behaalde of reeds ervaring heeft in een kantooromgeving met klantencontacten. Je ondersteunt zaakvoerders en collega’s intern met administratie en je staat ook in voor onthaal van klanten. Je zorgt voor het beheer van klantgegevens in onze computersystemen en helpt klanten met vragen: telefonische vragen, mails beantwoorden, het aannemen en verwerken van documenten bij ons op kantoor, … Aanbod: Wij bieden een marktconforme verloning met maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering. We werken van maandag tot en met woensdag van 08u30 tot 12u30 en van 13u30 tot 17u, op donderdag tot 18u en op vrijdag tot 16u. Wie zijn wij? Bij Arego kom je terecht in een team van 15 personen waar iedereen houdt van een toffe sfeer en waar persoonlijke ontwikkeling prioritair is. Je kan rekenen op interne opleidingen en ondersteuning van je rechtstreekse collega’s met regelmatige overlegmomenten. Arego verzekeringen is een zelfstandig KBC verzekeringsagentschap met vestigingen te Pelt en Linde-Peer met mensen die verder kijken dan hun eigen bureau en achter de schermen op zoek gaan naar oplossingen en voordelen voor de klant. Want onze klanten mogen wakker liggen van de leuke dingen. Interesse? Herken je jezelf in bovenstaande en wil je werken in een topteam dichtbij en filevrij? Graag je motivatiebrief + cv per mail of schriftelijk: Arego verzekeringen t.a.v. An Buteneers De Koel 10 3900 Pelt an.buteneers@verz.kbc.be
Vacature: Commercieel adviseur met ervaring!
Gepubliceerd op: 21 oktober 2022
Arego Pelt zoekt: Commercieel adviseur met ervaring (M/V) Functie: Ben jij iemand die er voldoening uithaalt een vertrouwensrelatie op te bouwen met je klanten? Houd je ervan je te verdiepen in de behoeftes van de klant en de geschikte oplossingen voor hen uit te werken? Ga je bovendien zelf graag op zoek naar nieuwe klanten via je netwerk of door het uitdiepen van het bestaande klantenbestand? Communiceer je helder en ben je vertrouwd met het afhandelen van administratie omtrent klantendossiers? Dan heten we je graag welkom bij Arego! Profiel: Wij zoeken een kandidaat die bij voorkeur een bachelordiploma behaalde in de richting Financiën- en verzekeringswezen en reeds ervaring heeft in de verkoop van verzekeringsproducten. Je volgt het verzekeringsdossier van je klant (particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen) op van begin tot einde. Je geeft advies waar mogelijk en je begeleidt onze klanten in het beheer van hun verzekeringsportefeuille. Aanbod: Wij bieden een marktconforme verloning met maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering. We werken op maandag, dinsdag en woensdag van 08u30-12u30 en van 13u30-17u, op donderdag tot 18u en op vrijdag tot 16u. Bij Arego kom je terecht in een team van 15 personen waar iedereen houdt van een toffe sfeer en waar persoonlijke ontwikkeling prioritair is. Je kan rekenen op interne opleidingen en ondersteuning van je rechtstreekse collega’s met regelmatige overlegmomenten. Wie zijn wij? Arego verzekeringen is een zelfstandig KBC verzekeringsagentschap met vestigingen te Pelt en Linde-Peer met mensen die verder kijken dan hun eigen bureau en achter de schermen op zoek gaan naar oplossingen en voordelen voor de klant. Want onze klanten mogen wakker liggen van de leuke dingen. Interesse? Herken je jezelf in bovenstaande en wil je werken in een topteam dichtbij en filevrij? Graag je motivatiebrief + cv per mail of schriftelijk: Arego verzekeringen t.a.v. An Buteneers De Koel 10 3900 Pelt an.buteneers@verz.kbc.be

Blijf op de hoogte! Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!