Vacature!

Arego Pelt zoekt: Administratief talent (M/V)

Functie:

Je bent samen met de andere Arego-adviseurs het eerste aanspreekpunt voor alle klanten die telefonisch of via mail contact opnemen of langskomen in het kantoor met allerhande vragen. Je helpt hen uiterst vriendelijk verder en blaast ze omver met je klantvriendelijke spirit.

Taken:

  • Onthaal en telefonisch contact met klanten: je zorgt dat klanten meteen begroet worden met een glimlach en helpt ze snel en efficiënt verder. Je vriendelijke aanpak zorgt voor gelukkige klanten die tevreden huiswaarts keren of het telefoongesprek beëindigen.
  • Het correct registreren van klantgegevens: m.b.v. de identiteitskaart controleer en vervolledig je ontbrekende klantgegevens in onze computersystemen en laat je documenten m.b.t. deze gegevens ondertekenen door de klant.
  • Beheer van de Arego mailbox: je onderhoudt contact met de klanten via mail en stuurt mails door naar de collega’s.
  • Opvolgen van binnenkomende documenten en betalingen: je bezorgt allerlei formulieren van klanten aan de Arego dossierbeheerders. Bij vragen over betalingen van klanten check je of deze correct zijn binnengekomen via het interne computersysteem.
  • Ondersteunen van dienst schade: dit kan gaan van het aannemen en doorsturen van documenten tot het uitvoeren van aangiftes.

Je bent dus een duizendpoot die houdt van klantencontact, graag in team werkt en je vervult graag administratieve taken.

Profiel:

Gemotiveerde schoolverlater of kandidaat met enkele jaren ervaring in een administratieve of administratief-boekhoudkundige functie in een kantooromgeving. Affiniteit met verzekeringen is een pluspunt!

Skills:

  • Je bent gedreven,  gemotiveerd en werkt nauwgezet met een passie voor administratieve opvolging.
  • Je herkent je in de visie van ons verzekeringskantoor Arego waarbij het ontzorgen van de klant voorop staat. Meer hierover vind je terug op onze website: www.aregoverzekeringen.be.
  • Je bent vaardig in het gebruiken van MS Office en je bent bereid de interne computersystemen snel onder de knie te krijgen.
  • Je onderscheidt je door je betrokkenheid en commerciële feeling. Je hebt een open uitstraling en staat altijd klaar voor klanten en collega’s. Je past je communicatiestijl gemakkelijk aan en voelt je op je gemak bij particuliere en zakelijke klanten.

Aanbod:

Voltijdse functie met een mooi brutosalaris, inclusief hospitalisatie- en groepsverzekering en je komt terecht in een gemotiveerd team dat staat te popelen om de samenwerking met jou aan te gaan.

Wie zijn wij?

Arego verzekeringen is een zelfstandig KBC verzekeringsagentschap met vestigingen te Pelt en Linde-Peer met mensen die verder kijken dan hun eigen bureau en achter de schermen op zoek gaan naar oplossingen en voordelen voor de klant. Betrouwbaarheid en het ontzorgen van onze klanten staan daarbij voorop.

Interesse?

Herken je jezelf in bovenstaande in wil je werken in een topteam dichtbij en filevrij?

Reageren voor 1 december 2020.

Graag je motivatiebrief + cv per mail of schriftelijk:

Arego verzekeringen
t.a.v. An Buteneers
De Koel 10
3900 Pelt

an.buteneers@verz.kbc.be

Deel dit bericht

Cyberverzekering voor ondernemers
Gepubliceerd op: 8 mei 2021
Wil je je onderneming beschermen tegen cybercriminelen of datalekken? Reken dan op onze cyberverzekering! We vergoeden de herstellingskosten en roepen de hulp in van experts zodat je snel weer aan de slag kunt na een cyberaanval. Wat is de Cyberverzekering? Het is een schadeverzekering die je onderneming beschermt tegen de gevolgen van hacking, datalekken en systeeminbraken. Zelfs als jij of je werknemers dit zelf hebben veroorzaakt. 1. Terugbetaling van de herstellingskosten We betalen de kosten terug die nodig zijn om de schade te herstellen. Denk bijvoorbeeld aan de kosten voor de herstelling van je netwerk bij hackerschade. Maar ook de betaling van administratieve boetes bij inbreuk op de privacywetgeving door een onoplettendheid van een medewerker of het verlies van geld op je rekening als je gehackt bent. 2. Bijstand bij een cyberaanval of datalek Dringend hulp nodig? Je kunt 24/7 terecht bij de Cyberverzekering Helpdesk, waar een team van experts voor je klaarstaat. We bellen je binnen de 2 uur terug met een voorstel om de schade te herstellen. In noodgevallen sturen we meteen een IT-expert op pad. Heb je nood een PR-expert of een juridisch adviseur als je bijvoorbeeld gegevens van klanten verliest of bij een inbreuk op de GDPR-wetgeving? Ook dan kun je op ons rekenen. 3. Gratis preventie voor een betere bescherming Experts nemen je onderneming onder de loep en geven advies over hoe je schade kunt voorkomen. De preventie bestaat uit een: Netwerkscan: IT-experts scannen je netwerk en duiden de zwakke schakels in je beveiliging aan GDPR-check: een advocatenkantoor onderzoekt hoe je omgaat met de gegevensbescherming van je klanten en doet aanbevelingen voor verbetering Communicatiecheck: een PR-bureau evalueert je crisiscommunicatieplan zodat je optimaal voorbereid bent bij een mogelijke cyberaanval 4. Vergoeding van bedrijfsschade (optioneel) Ben je inkomsten mislopen door een cyberaanval? Was je webshop bijvoorbeeld onbereikbaar of zijn je machines uitgevallen? Dan heb je dankzij deze optionele waarborg recht op een schadevergoeding. Waarom kiezen voor onze cyberverzekering van KBC? Snel terug aan de slag na een cyberaanval of een datalek Uitgebreid team van specialisten om schade te herstellen: IT-, PR-, en juridische experts Helpdesk 24/7 bereikbaar Interesse? Maak een afspraak met je Arego adviseur.  
Vacature ingevuld!
Gepubliceerd op: 8 februari 2021
Sinds begin februari versterkt Lotte ons team. Als administratief talent zal ze ervoor zorgen dat onze adviseurs meer tijd kunnen steken in onze klanten...

Blijf op de hoogte! Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!